Özel aşıları yaptıran yaptırmayanlar hadi tartışmaya 😂 bu kadar pahalı olması ve devletin karşılamıyor olması normal değil. Doktorumuzun önerisiyle ve ebemiz de yaptırmamızı istediği için ayrıca tabi son zamanlarda bu hastalıklarda ölüm sayısı artığı için yaptırdık.