buse12348 Merhaba arkadaşlar 9 ay önce sezeryan doğum yaptım 2 gündür dikişimin üstünde sertlik var sanki sivilce gibi ne yapmam lazım başına böyle bir şey gelen var mı?
haticekkk buse12348 normal canım benimkide öyleydi hatta başlangıç ve bitiş bölgeleri daha sertti kuru tutmaya çalış çok nemli olmasın ameliyat bölgen
almira35 buse12348 yani öncesinde belki vardır da yeni farketmissinizdr belki diye dedm. Çünkü benm dikiş bölgede de bir iki yerde yuvarlak et parçası var içerde gibi. Dikiş düzgün dikilmezse öyle oluyormuş
buse12348 Duştan sonra mutlaka kurutuyorum bi kaç gün ağrıdı ama şimdi şişlik kalmadı cevaplarınız için teşekkür ederim