mervevebebegi15 alerji diyetisyenleri genelde 5.ayda ek gidaya baslatiyolar ki bagirsaklari gelissin vs vs faydasi var ki siz tam vaktinde baslamissiniz. Hic korkmaniza gerek yok kabak alerjik bir gida degil zaten ama tabi bebekten bebege de degisebilir ona bir sey diyemem .
Benim bebegimin de coklu besin alerjisi var su an 4 aylik bende sizin gibi endiseliydim sonda kendimi cesaretlendirdim 5. Ayda yavas yavas vermeye baslicam 💖