endoplazmikretikulumiste merhaba sigortacı olduğunuzu görünce danışmak istedim. Doğum teminatlı tss var Türkiye Sigorta’dan. Şu an 10 haftalık hamileyim. İlk muayeneme gittiğimde hastanede 2’li, 3’lü, 4’lü taramayı, detaylı ultrasonu ve şeker yüklemesini kesinlikle karşılamadığını söylediler. Bu hastane kaynaklı mıdır yoksa sigorta kaynaklı mıdır? Açıkçası bunları karşılasın diye doğum teminatı eklettirdim, bir devlete bir özel hastaneye gitmeyeyim diye. Karşılamadıklarını söyleyince şaşırdım. Sigortanın müşteri temsilcisini aradığımda da onlar işlem yaparlarsa anca o zaman bir şey söylerim, şu an bir işlem olmadığı için bir şey söyleyemem dediler. Ne net bir şekilde karşılar diyorlar ne de net bir şekilde karşılamaz diyorlar. Başka bir hastaneye sorduğumda onlar doğum teminatınız varsa yüksek ihtimalle karşılar dedi. Yani kararsız kaldım net bir şey söylenmiyor. Tek sürekli gitmeyi düşündüğüm hastane net bir şekilde karşılamaz diyor. Siz parasını ödersiniz, sonra sigortadan alabilirsiniz dediler hastaneden. Ama o özel sağlıklarda oluyor tamamlayıcı da olmuyor diye biliyorum tabi yanlış da biliyor olabilirim. Ekimde yeniletmem gerekiyor, şimdi hamile olduğum için daha yüksek de çıkar diye düşünüyorum, her şeye para ödeyeceksem niye doğum teminatı yaptırdım, yenilemesem mi diye de düşünüyorum. Kusura bakmayın uzun uzun yazdım belki de ama bilginiz varsa cevap verebilirseniz ya da kendi düşüncelerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.