Bilurubin değeri 17 ve üzerinde ise fototerapi gerekiyor daha düşük değerler için bol bol besleyin mümkünse emzirin diyor doktorlar. Anne sütü sarılığı için bile emzirmeyi kesmeyin yine bol bol emzirin. Yenidoğanken 1 saat aralıklarla emzirmek en iyisi, gece de aynı şekilde. Mama ile besliyorsanız da 2 3 saatte beslemek gerekiyor. Bebeklere doktor söylemeden su falan vermeyin lütfen, zaten mideleri çok küçük olduğu için su verince süt için yer azalıyor yetersiz beslenmiş oluyor üstelik böbrekleri de daha gelişmediği için o su fayda yerine zarar veriyor bebeğe. Hele şekerli su hiç hiç vermeyin. Verdiyseniz de bu seferlik yaptınız artık bir daha yapmayın ki telafi olsun