Prensesss_annesiii Kizlar kizim 4 aylik saglik ocagindan demir damlsi verdiler vegeferon ama nette hep olumsuz yorumlar var kullanmasam olurmu bide bu ne zamana kadar kullanilicak
Hakaninannesi Prensesss_annesiii vegaferon kullanmayın sidefer kullanın hiç dokunmadı oğluma. Mutlaka demir damlası verilmeli kan değerleri düşebilir yoksa
Baharaytekin Prensesss_annesiii bız 11 ayligz hiç kullanmadık 6. Ayda kan testi yapıp gerek yok dedi doktorumuz, sağlık ocağındaki Dr umuzada söylemiştim o zaman
Deletedmom212 Prensesss_annesiii ben hiç kullanmadım canım 6-7 aylıkken kan testi yaptırmıştım ondan sonrada kan iyi cıkınca hiç vermedim
Mirel1616 Bursa’da en iyi çocuk doktorlarından birine gidiyorum sağlık ocağının verdiği Demir damlasını rahatlıkla kullanabilirsiniz dedi ..Bende çok tedirgin oldum başta 1haftadır veriyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım