Merhaba oğlumun doğuştan kalbinde 13 mm delik var bırde aort damarında daralma mevcut büyüdükçe damardaki darlık genişlemezse ameliyata alınacak 2.5 aylık suan her ay takıp ediliyoruz doktor 13 mm deliğe kapanması konusunda cok ümitsiz yani açık ameliyatla kapatacagız diyor 2 yaşında kılo alması güzel gelişiyo etrafınızda varmı 13 mm delik olup kapanan lütfen yorumunuzu esirgemezseniz cok sevinirim birazda olsa rahatlamak istiyorum birde açık ameliyat olan varsa süreci kısaca anlatabilirmisiniz