tomris5527 Kızlar ya ağlatmak istemiyorum ikiz biri ağlayınca diğerini uyandırıyor ılık vermek istiyorum max iki saate uyanıyolar zaten gece hani yapıp uyuyorum ama kaynar da yapsam soğumuş oluyor
_Hera tomris5527 formül mama ile besleniyor bebeğim. Formül mamayı 2 saat içinde vermezseniz bakteri toplar ve tadi da bozulur. Yanınızda sıcak suyunuz olsun bir de küçük 05lik şişe olsun birinden kaynar suyu döküp mamayı açın diğerinden de uzerine ekleyin ılısın
tanta tomris5527 baş ucuma su kaynatıcısı koyuyordum önceden kaynatılmış suyu koyuyırdum içine bebeğim uyandığında düğmeye basıyordum zaten 5 10 saniye içinde ılık oluyordu hemen hazırlayıp veriyordum
tomris5527 avkatanne doğru dediniz ya bazen insanın beyni duruyor valla stres tempodan teşekkür ediyorum
myybabyy Direkt ağlayarak mı uyanıyor bebekleriniz yoksa mıkırdanma kısmını siz mi duymuyorsunuz? İki çocuğumda da daha sağa sola dönmeye başladıklarında uyanıp gidip mamasını yapıp getiriyorum uyku arasında içiyor. Hiç uyanmadan devam ediyor
tomris5527 myybabyy değişiyor yani uyumadan başlarında beklediğimde direk ağlayabiliyorlar yada ufak ufak tepki de verebiliyorlar
[silindi] Mamayı hazırlayıp 2 saate kadar vermiyorsanız bakteri toplar taze taze hazırlanıp içirmek gerekiyor. Bende mamayla besliyorum termosa uyumadan önce kaynar suyu koyuyorum gece uyandığında ılımış oluyor su onunla yapıyorum
tomris5527 [silindi] doktor 3,5 saat demişti yani ona istinaden 3,5 saaate kadar nadir de olsa içmediklerinde veriyorum