Kızlar oğlumda bu zamana kadar hiç yabancılama huyu olmadı anne diye ağlamaz bile öyle alıştı. Uzmanlara danıştım anaokulu öğretmeniyim güvenli bağlanma diye yorumladılar yani bir sıkıntı yokmuş ancak şuan şu dönemde
Parkta dışarıda vs bi alanda oğlum herkese gidiyor hatta kucaklarına dede baba abla diye koşuyo konuşmaya çalışıyor.
Bunun için konuşmak ve uyarmak çekip almak dışında ne yapmalıyım bu düzelirmi deliricem yoksa 😩