gizcttt Kızlar bu gece başlıyorum hayırlısıyla dua edin bana ahahanaja çok korkuyorum olacaklardan direnik gibi geliyor bende direnicem kendimi motive ediyorum bi cesaret 😅 Varmı tavsiye öneri destek mesajı vs 😂😂 17 Aylık Bu arada ❤️
[silindi] gizcttt söyleyebileceğim tek şey sakın pes etmeyin ağlayıp mama isterken bir süre sonra dayanamayıp verirseniz ağlama eşiğini arttırırsınız bir sonraki denemeniz çok daha zor olur, nolursa olsun vermeyin 1 hafta içinde azala azala bitecek
emosss__ 1 yaşından sonra kestim ilk bi kaç gün evet çok zor ama sonrası ikiniz içinde çok güzel ağlayıp istediğinde vermeyin eğer verirseniz denemeleriniz zorlaşır. Siz kendinizden emin olursanız yaparsınız
emosss__ bayanseymamom doktorumuz bir yaşa girdiğinde gittiğimizde gece beslenmesi kesildi mi diye sormuştu hayır dediğimde 1 yaşta bırakmış olması gerekiyor dedi internetten de baktım 1 yaş en doğru zaman diye yazılar okudum karar verdim. Yani ben genelde ağlatmadım gece emmek istediğinde ışığı açıp oyun oynadık beraber falan. Bi süre uyku düzeni zarar gördü fakat sonrasında yatağına bırakıp ninni açınca uyumaya başladı yada yanıma yatıp sarılıp kendi kendine uyumaya ve sabaha kadar uyanmamaya başladı. Uykusu bölünmeyince faha dinç oldu bende tabi ki
emosss__ cananlcm ben ilk gece ağlamasına katlandım ikinci gün uyanınca oyun oynamaya başladım o zaman emziriyordum sürekli emmek istiyordu uyuyor şimdi sabah uyansın emziririm seni dedim hep bir hafta zorlandım ama sonrası çok güzel oldu çok şükür
tanta cananlcm aldım sarıldım yanıma yatırdım bazen su içirdim su içip yatıyordu ama suyuda neredeyse bir biberon içiyordu 2 3 hafta öyle devam ettim sonra suyu da vermedim çünkü su içinde uyanıyordu ama suyu kesmek daha kolay oldu suyu vermeyince çok ağlamadı yanımda yatırıyordum mesela bazı geceler 4 5 günde bir halen uyanıyor alıp yanımda uyutuyorum geri uykuya dalıyor