Adababy ben şubat ayında 4 disime zirkonyum yaptirdim. 1 hafta geçici diş kullandım. Sonrasinda zirkonyum takıldı. Dişler kesildigi icin sadece ilk gün sizlama oldu ama rahatsiz edici derece de değildi. Ben cok memnunum hic bir sorun yasamadim iyi ki yaptirmisim estetik olarakta çok güzel duruyor. Fiyat olarak tanesi 8 bin tl ydi su an nasildir bilmiyorum