Kızım 2yaş sendromuna giriş yaptı 4gün öncesine kadar saat 9da yatan çocuk artık ağlaya zırlaya kıyamet kopartarak 11de uyuyor nasıl geçecek napıcaz bilmiyorum sadece anne babasını dahi yaklaştırmıyo kendinede banada geçicek evet ama ağlama derecesindeyiz napıcaz😭😥