Gerçekten artık kafayı yemek üzereyim. Bebeğim 9 aylık. Hiçbir şekilde benden ayrılmıyor. Tuvaleti banyoyu geçtim. Artık uykusunda bile uyanıp uyanıp yanında mıyım diye kontrol ediyor. Yanıma alıyorum. Bu sefer ezerim korkusuyla hareket etmeden uyuyorum her yerim kaskatı kesilmiş vaziyette uyanıyorum. Ne uyku uyuyabiliyorum ne bir yere gidebiliyorum. Büyüdükçe uykusu düzene girer dediler gittikçe beter oldu. Diş sancısıdır dedim hep sabrettim ama dört tane diş çıkardı. Aralıksız iki saat uyusam bile yeter ama o da yok. Deli gibi uykusu var ama sürekli uyanıyor ve yanımda dur diyor. Çıldırmak üzereyim lütfen biri akıl versin düzelir mi?