Kizlar merhaba
33 aylık bir oğlum var.
Son 3,4 aydır belkide sürekli yanında durmami istiyor. Benimde kal benimle oyna hiç bı şey yapma diyor.
Sorun şu ki, babasına aynı değil. Babasınin uyutmasını falan istemiyor.
Annem gelsin diye ağlıyor hep, uyudu diye yanından ayrılıyorum 2 dk sonra ağlıyor. Anne gel seni istiyorum diyor sürekli.
Açıkçası önceden böyle değildi. Babasına çok duskundu..
Ama son zamanlarda tam tersi bana aşırı düşmeye başladı.
Sebebini anlamıyorum. Sürekli yan yanayız bu yüzden mi böyle oldu normal mi bir sorun mu var anlayamıyorum.
Beni tuvalete bile göndermeyecek duruma geldi artık oğlum.