Minikbiiranne Kızlar antibiyotik diş için antibiyotik kullananlar kaçıncı günde sonuç aldınız kaçıncı günde dişiniz acı ağrısı geçti bir kutuyu bitirince mi sonuç aldınız
mariagamze Minikbiiranne 3 üncü günde etki ediyor dişin ağrısı hafifliyor ama kesinlikle 7 gün kullanılmalı tabi dokotorun önerisiyle
Pinrrr Minikbiiranne diş icin antibiyotik kullanılmaz ki nasıl bı durumj varda yazmislar agriysa calpol filan olur yani antibiyotik çok ağır ve ne alaka yanlış anlaşılmasın merak ettim
SucukluSutlac Minikbiiranne dişinizdeki enfeksiyon fazladır antibiyotik yeterli gelmiyordur doktora belirtin ek antibiyotik yazıyor
bukbuke antibiyotik diş ağrınızı direkt olarak azaltmaz. oradaki enfeksiyonu giderdiği için ağrı azalabilir ama tek başına ağrı kesici özelliği yoktur. antibiyotikle birlikle analjezik bir ilaç daha kullanmalısınız. geçmiş olsun.
Minikbiiranne Pinrrr yok antibiyotik kullanılır tabi iltihap varsa mecbur yani tek başına ağrı kesici geçirmez iltihabı
Pinrrr Minikbiiranne ay ben çocuk için anladım doğrudur bir hafta kullanın iltihap kurusun duruma göre çekerler veya kanal tedavisi
Mariposa Minikbiiranne antibiyotik tedavinizi bitirdikten sonra mutlaka diger islemleri yaptirin dolgu/kanal gerekebilir.
hellow Minikbiiranne birkaç gün o tarafınla yemek yeme sıcak soğuk dikkat et evet iki günde geçti antibiyotik zaten alerjik reaksiyon verdi bana o yüzden hemen kestim