zeynepkuzey61 Merhaba anneler, alıştırma bardağı olarak ne önerir siniz? Pipetli çekmeyi öğretmedim daha öğretsem daha mi iyi olur yoksa başka uçlu mu almalıyım? Philips ürünlerini beğeniyorum birde chicco nun siz ne önerirsiniz?
aysebb zeynepkuzey61 Ben 6 aylıkken ilk pipetli değilde biberon ucuna benzer bir suluk almıştım Nukun. Çok güzeldi 9. aya kadar kullandı ardından pipetliden içmesini istedim Munchin pipetli aldım onuda 1,5 yaşına kadar rahat kullandı çok memnundum. Sonra oda küçük geldiği için büyütmek istedim, birde değişik bir marka olsun diye Chicco pipetli aldım. Sıralama böyle yani
KendiEvimdeDeplasmandayim zeynepkuzey61 philips aldım ben onunla içiyor ama sanki biraz fazla geliyo çekince içtikten sonra öksürüyor. Birde tomme tippenin alıştırma bardağını almıştım onda boğazına kaçmıyor ikisini karışık kullanıyorum. Pipetliye geçeceğiz yavaş yavaş
nerminisitan zeynepkuzey61 mamajoo 👍🏻 çok çok memnunum defalarca yere fırlatılmasına rağmen ilk günki gibi ve asla damlatmıyor
adakin zeynepkuzey61 wee baby aldım pipetli olandan. Ağzına yakınlaştırdığım gibi cok cok çekti 😂 gören yıllardır pipetle içiyor sanacak
yogurtlupilav zeynepkuzey61 oğlumda phillips kullandım ama alıştırma bardaklarında chicco da iyi. Kızıma chicco aldım.
[silindi] zeynepkuzey61 munchkin pipetli suluk ve wee baby alıştırma bardağı ile başlamıştım aylarca kullandık ikisini de
129834765 Mamajoo nun suluğu bu aylar için en iyisi bence. Oğlumda da kullanmıştım, sekiz aylık olunca munchkin pipetliye geçmiştik. Şimdi kızım 6,5 aylık, mamajoo kullanıyoruz. İki ay kadar sonra munchkin e geçeriz yine.
D_deniz zeynepkuzey61 munckhin suluga bebekler biberon gibi davranıp kafaya da dikse su icebiliyor munckhin alın