kızım 4 günlük bugün kontrolümüz vardı ve sarılık değeri 19.50 çıktı çok yüksek ve bizde hemen yatış yaptık şuanda yanımda küvezde duruyor fototerapi imiş onu yapıyoruz. Benim sütüm çok şükür var ve aktif geliyor. Ben süt sağmıştım şuan onlarda yanımda belki biberon ile veririm diye aldık evden. Ben emzirsemmi yoksa biberon ile mi versem onu bilemedim acaba boş mu emiyor memeyi bilmiyorum çok kafam karışık bu sütlerde elimde kalırsa sıkıntı yani. Buzluktan çıkıp buzolabına konulan süt tekrar buzluğa atılırmı