aylakadin dişi cikiyordur.kiizm 3. Ayından sonra gecede 2 ya da en fazla 3 kez kalkardı. En geç 8 de uyur sabah 6 da hortlardi. Ama 1 aydır falan saat başı hatta yarım saatte bir kalkmaya başladığı dobemler oldu. Gece uykusu 9-9.5 lara sarkti, uyanış saati de tabi ki uzadi, 7.5 da uyanıyor şimdi genelde. Ama iki tane disimis cikiyomus meğer. Ben farketmeden çocuğum diş çıkardı. Dişler çıktıktan sonraki 1-2 hafta yine gecede 2 kere kalmaya başladı ama şimdi yine bozuldu. Bu sefer üst iki diş şişmiş patlayacak. Yani çocuğunuzda uyku hijyeniyke alakalı sorun yoksa, üşüme terleme gibi. Karnı aç değilse, gazı ya da ağrısı vs yoksa çocuğunuz uyuyavaktir. O da istemez saat başı kalkıp uykusu bolunsun ama belli ki bir derdi var. Çocuğunuzun mizacı genel olarak uysal ise bilin ki bir derdi vardır diş gibi.