Oyuncaklarla oynamıyor aklı fikri etrafa zarar vermek. Kurcalayıp herşeyi yerlere atmak. Gün içerisinde sürekli peşindeyim. İş yaparken 2 x yoruluyorum. Dışarı bir yerlere gitmek bile istemiyorum insanların evinde zarar vermesini istemediğim için. Bizim gibi olan var mı? Siz ne düşünüyor ve ne yapıyorsunuz? Ben artık evden dışarı çıkmamayı düşünüyorum sanırım 😔