mhrasmom oğlum 9 aylıkken ki boyu tam hatırlamıyorum ama 1 yaşına geldi hala aynıydı. Birkaç ay sonra yine gel bakalım uzamazsa dediler neyse başka bi klnikte randevusu vardı gittik 3 cm birden uzamış. Şu an 2 yaşında gayet normal boyu, hatta normalin üst sınırlarına doğru diyebilirim.