Mryasmin Arkadaşımin birisi asgari ücret+ sigorta +yol bu Diğerinin bakıcısı emekli olmuş sigortasi yok 30 bin ödüyor.
dilers beyazzkuguu 35 alıyormuş. Günlük olarak da konuşabilirim aklımda bulunsun. Ücreti net konuşmadığım için daha netleştiremedim durumu
[silindi] dilers orası da öyle evet inşallah gönlünüze göre birini bulursunuz bebişe iyi baksın da gerisi önemli değil 🥰❤️
dilers beyazzkuguu evrt muhtemelen. Ama şartları biraz kötü, çalışma saatleri çok uzun haftasonu da çalışıyor bazen. Belki bunları göz önüne alınca benim şartlarım daha uygun gelir🙃
beyazzkuguu dilers anladım inşallah gönlünüzce olsun her şey bende bu ay kreşe vereceğim maalesef güvenilir biri yok çevremde