mahinur501_ Yusufagahinannesi doğduğu ayı saymayin sonraki aydan hesaplayın toplu alırsınız hepsini ben öyle aldım 5 aylik ödemeyi
mahinur501_ yusufaslaninannesi evet 5 aylik bsrakn bsrakn 5 ayı toplu aldım 6 değil Mart’ta doğum yaptim doğduğu ay sayilmiyor bu aynikini 29 unda almam gerekiyor ama bakalim
yusufaslaninannesi Yusufagahinannesi ben 06.07 de doğum yaptım hemen onaylandı geçen ayın sonunda ilk ödememi aldım bu ay ikinci ödememi alıcam sizin çok uzun sürmüş
eezgiciiikk Yusufagahinannesi ben en son alo170 i aradım oraya sordum 2 ay geçmişti çünkü. Ay sonu yatacağını söylemişti ve ay sonu yatmıştı. Siz bi arayıp sorun
EceEgemen28 Yusufagahinannesi bende 17. 07 de doğum yaptım 23.07 de başvurdum ağustosun ilk haftalarından beri onaylandı görünüyor hala bişey yok, ama ayın 28-31′i arasında yatıyormuş bu ay sonunu bekliyorum bakalım