lamiakus atomda pişik ve ishal yapan şey chia tohumu olabilir çünkü bende bir dönem kullandım tohum hariç hepsini koyuyordum severek yiyordu. Çok aşırı yaramasa da birazcık kilo alıyordu ama ne zaman ki chia tohumunu da koydum o zaman aşırı ishal ve yara olacak kadar pişik oldu. Sonra onu döktüm bir süre sonra tekrar chia olmadan yaptım bir zararı olmadı. Bir de öyle az bir şey yapıp deneyin isterseniz. Tam ölçü yapmanıza gerek yok ben orta boy kavanoz çıkacak şekilde göz kararı yapıyordum. Yine başlayacağım hatta. Benim kızımda 11 kilo bir ara ishal oldu baya kilo verdi şimdi toparlamaya çalışıyorum bende.