14 aylık bebeğimi 1 yaş kontrolüne gecikmeli götürdüm. D vitamini b12 ve demir eksikliği çıktı ama ilaçları hangi saatlerde veriyorsunuz d vitamini sabah mi akşam mi daha iyi demir ilacını yine hangi daatte vermek daha iyi b1w de aynı şekilde günün hangi saatleri daha verimli sizce sizler nasıl kullanıyorsunuz?