Gizmokzilla çok korkunç bi durum..bunlar böyle insanlarsa çocukların başına herşey gelebilir o kurumda..Gondermemekle en doğru kararı yapmişsıniz.kadınin birdaha aynı şekilde iş yerinize gelme ihtimali olabilir mi acaba?sizde kamerayı kayıt hazır halde bulundursanız..Şahit olmaması talihsizlik ama yinede heryere şikayette bulunun,yazın..özellikle okulun sayfasıma sosyal mdyaya,google üzerinden heryere yazın,paylaşın rezilliklerini..google uzerinden kurum adına bütun tanıdıklarınıza soyleyin herkes kötü yorumlar yapsin.şahidiniz olmasada bn olsam heryere şikayette bulunurdum..sözlü diyal9gta asla bulunmayın bence..Hastalıklı bi karakter çünkü.