cinaralpinannesi Dilaracezik 11 gün oldu doğum yapalı gerçekten çok berbat bişey karbonatlı suyla bi nebze rahatlatıyo sonra yine aynı 4 dikişim var
durununannesi18 Ahh ben ne çektimm 🤦♀️🤦♀️ 1 hafta kıvrandım en son utana sıkıla doktora gittim. 2 krem verdi anında geçti. Keşke baştan gitseydim dedim. Mutlaka gidin. Hem dikişlerimin acısı hemde pişik çok çok zordu
Canan06 Dilaracezik hametan diye bi krem var ben onunla iyi oldum 5 günde ayağa kalkmstm ve bebegime kendm baktm dikişlerimide çok kolay attm krem sayesnde 33 gün oldu dikiş yerlerm aciyor ama olacak o kadarda