Bende kaç doktora gittim farklı şeyler söylüyorlar. Holterde ritim bozukluğu çıktı birisi ilaca gerek yok dedi şikayetlerin devam ederse fizik tedavi, anjiyo ya da renkli kalp filmi oluyor ya onu çektir dedi. Başka biri psikolojik diyor diğeri ilaç yazıyor ama kullanmadım. Çünkü herkes farklı birşey söyleyince kafam karıştı. Oturduğum yerde bile sanki titriyor gibiyim vücudum sallanıyor göbeğimde kalp atışı gibi şeyler oluyor çarpıntı olunca daha hızlı atıyor. En son ilaç yazan doktoruma gittim ilacı kullanmadım dedim diye o da panik atak var psikiyatriye git dedi. Bende ne yapacağımı şaşırdım. Her gün çarpıntı oluyor göğsümdeki kemiğe bir ağrı saplanıyor sol kaburgama sırtımın ortasına vuruyor nefes alırken zorlanıyorum. O kadar çıkmazdayım ki ne yapacağımı bilmiyorum 😣