prenses250_ Gidip memnun kaldığını bir çocuk doktoru varmı acaba behöet uz hastanesinde kızım 2 yaşında ilk defa gidicez vücudunda alerji oldu bir test yaptırmak istiyorum
sukran3535 prenses250_ Hatice ceren hanıma gitmiştik herşeyi çok detaylı soruyo eski hastene geçmişi tahlilleri kullandığı ilaçlara kadar herşeye bakıyo ona göre tahlil yapıyo
prenses250_ sukran3535 yaaa öylemi koray salara götürdüm randevu ona bulabildim ama ilgi çok yoktu şimdide ortopediye gitmemiz lazım düz tabanlık eğilimi var dedi çocuk doktorumuz bakalım onada behçet uza bakıcam varmı ortopedi