berosunannesi İlk çocukta BAAAM diye kestim vallahi 2.5 yaşındayken. Sabah uyandık ve bir bez bıraktırma aydınlanması geldi. Dedim evladım beze bay bay. Pakette de 1 tane bez kalmıştı zaten ona da bay bay dedik. Gece falan da takmadım. Zaten geceleri beze de yapmıyordu. 3-4 kaçak oldu ama 4 günde falan da alıştı. Alıştırma külodu kullandık. İlk oğlum nur topum sakin akıllı bir çocuk.
İkinci oğlum ise tazmanya canavarından hallice. 2 kez falan denedim. Tövbeler olsun tuvalete götürüyorum sürekli ama oraya değil. Koltuk yatak halı kilim paspas yorgan masa falan bırakmadı 😅🤣Ona hala başlayamadım. Büyüyünce bıraksın kendi 😆😝