elfkaya ne kadar süre sonra? Yani şu açıdan soruyorum, bazı zamanlar bebeklerin annesinin temasına ihtiyacı oluyor. Benimki 9 aylık bazen güzel uyuyor bazen kucağımda uyuyor çünkü işte diş çıkarıyor farklı bir derdi oluyor ağrısı oluyor o sürelerde ben özellikle kucakta uyutmaya özen gösteriyorum bana aksi acımasızca geliyor çünkü. Ama onda da uyumuyorsa farklı bir derdi vardır ya da uykuyu sevmeyecek bir çocuk olacaktır belki bilemiyorum. Rutin uyguluyorsunuz değil mi