Violeta22 1 hafta gitmiş acaba gitmek istemeyeciği birşeyler mi yaşadı, benim de 3,5 yaşında kızım var sürekli kreş konusu açıldığı zaman gitmek istemiyorum evde kardeşim ile kalmak istiyorum dediği için başlatmadım, zaten evde zamanı kreş tadında dolu dolu yaşıyoruz, Eğer çalışmıyorsanız 1 yıl daha erteleyebilirsiniz,