yagizsmom 4 aylık olduk demire başlayın dedi doktor bunu aldık ama kaç damla veriyorsunuz siz? Doktor kilosuna göre dedi 6800 kilosu 7 damla mı vercem yani
Bebegimm1 yagizsmom evet 6 kıloysa 6 damla 6 küsürse 7 damla olarak kullanıyorum doktor bu şekilde söyledi
organikirmik yagizsmom çok fark ediyor doktordan doktora. Biz 8 Damla başladık her ay 2 damla arttırıyor kilosundan bağımsız
yagizsmom gulefsan1 bana da kilosu kadar dedi doktor sağlık ocağı 4 dedi eczane 2-3 damla dedi hep karıştı kafam😂
yagizsmom organikirmik eczane 2-3 damla dedi sağlık ocağı 4 dedi doktor kilosu kadar dedi valla kafam karıştı fazlada vermek istemiyorum kabız olur diye korkuyorum
organikirmik yagizsmom doktorunuz çok ucu açık bırakmış ya. Siz isterseniz kilosundan biraz daha az başlayın bir ay sonra kilosu kadar verirsiniz sonra da kilo çarpı 2 verirsiniz doktorunuz onay verirse
yyebb1 yagizsmom bize 4 aylıkken içindeki çizgiye kadar çekip ver dedi öyle veriyorum kaç damlaya denk geliyor bilmiyorum çekip direk ağzına döküyorum
birerkekbirkizannesii yagizsmom ben kıloya göre vermıyorum doktor 1 ml dedı 1 yaşına kadar oyle verıyoruz ıkı kez 0.5 seklınde çekıyorum
yagizsmom Hry-ayhn26 aa çok övülüyordu ben biraz da içeriği daha hafif diye aldım kabızlık gez yapmasın diye bir de leke bırakmıyor dediler. Sağlık ocağı ferrum verdi onu kullanamam asla çok ağır içeriği
Hry-ayhn26 ummukerem biz oğluma 4 aydan 9 aya kadar kullandık yükselmedi değeri 1 yaşında Ferro senol b şurup başlandı oda dişlerde leke yaptı diye ferrum şuruba geçtik onun sayesinde yükseldi
ummukerem Hry-ayhn26 yaa bakalım bitince başka alırız artık ben koyu renkliler hem fiş boyuyor hem kıyafet batırıyor diye istememiştim
[silindi] yagizsmom çok da demir ihtiyacıni karşılamıyor sanırım ocean, ben bestiron aldım o da karşılamıyor, ferrum kullanmak lazım aslında onu da bebiş kabul etmedi 🥲
semos1804 [silindi] demir damlaları dişleri çürütüyor diye bişey okumuştum bi yerde acaba doğru mu bende ocean marka kullanıyorum