Pembepremses24 Kızlar 9 ay oldu bebeğim ara ara lekelenmeler oldu ama tam anlamıyla adet olmadım var mı böyle olan korunuyorum zaten hap ve geri çekilme ile ama neden gelmedi adetim doktora gitmeli miyim 2 sene içinde normal diyorlar bilemedim
momas Pembepremses24 13 ay oldu hala olmadım hafta başı doktora gittim baktı bi sorun yok emzirdiğim için olmuyor dedi. 15. Ayda emzirmeyi bırakacağım. İyi bi zaman bırak 3 ay bekle olmazsan tarlusal iç adet ol sonra da yasmin iç dedi
birerkekbirkizannesii Pembepremses24 9 ay oldu doğum yapalı hala bende olmadım normalmıs süt verıyorsan doktora gıttım o ded
Cansu-okan Pembepremses24 2 buçuk aylık oldu bebiş hiç kanamam durmuyor 10 bitiyor geri başlıyor 20’duruyor geri başlıyor 🤷♀️🤦♀️
haniball Pembepremses24 normal diye biliyorum 9 ay yinede kontrollerinizi aksatmayın.. Sakıncası yoksa merak ettim emzirmeyi neden bıraktınız? Benimde 9ay dolmak üzere sağıyorum sütüm çok azaldı göstermelik veriyoru sizinde öyle birsey mu oldu diye sordum yanlış anlamayın 😊🌼
9876anne Bende aynı durumu yaşadım ve yumurtalıklarımda kist varmış şimdi tedavi görüyorum sizinde iyi bir kadın doğum uzmanına gitmenizi öneririm.
mhktcy Ben doğum yaptıktan 1 sene sonra filan olmuştum eğer gebelik testi yaptıysanız negatifse endişe etmeyin doğum sonrası vücut kendini toparlamaya çalışıyor doktorum normal demişti bana
Pembepremses24 haniball Yok canım niye yanlış anlayayım bebeğim emmek istemedi kendi kendine itti durdu sürekli açık kalmasın diye mama vermek zorunda kaldım ve sütüm azaldıkça hiç emmedi sağdım onu da içmedi öyle bırakmış olduk bazen geceleri veriyorum ağzına isterse emiyor istemezse emzik emiyor 😊