Esra1202 Benim oğlumun da birçok bölmesinde var maalesef yaklaşık iki senedir var kaç doktora gittim ultrasonlar 2.8 en büyüğü bildiklerimiz bunlar belki başka yerlerinde de var Ekim ayında hematoloğa gittikkanlra alındı cam yayma yapıldı herşey temiz kafayı yemek üzereyim artık takacam diye panik atak hastası oldum inanın ki çare yok Rabbime sığındım inanın ki elimden başka birley gelmiyor doktorların hassas olduğu konular kilo vermesi aşırı terlemesi ceviz kadar büyümesi ve sertleşmesi başkada bir açıklama yok siz cam yayma yaptırdınız mı