Aynı durum benim kızımda da mevcut yani gerçekten ne yapacağımı bilmez haldeyim serum fizyolojik verdim ama asla bi ise yaradığını düşünemiyorum antibiyotik veriyorum o da işe yaramıyor geceleri daha çok oluyor uykusundan uyanıyor sinirleniyor haklı olarak bitkisel öksürük şurupları zaten hak getire yani bende cevapları dört gözle bekleyeceğim