Merhaba anneler
Kızım 9 aylık ve hala 3 uyku yapmak istiyor asla 3 Satten fazla uyanık tutamıyorum krizler başlıyor. Gece uykusunada 8 de geçiyor sabahta 7 uyanıyor geceleride emzik veya emmek için uyanıyor. 2 gündür uyuturken ağlıyor bayağı çırpınıyor sonrada uyuyor güzelce ona bırakmak istiyorum uyku düzenini aslında uykuda yemek gibi ihtiyacı aynı durumu yaşayanlar var mı nasıl yol izlediniz