Merhaba hanımlar. İlk cocugumda nerdeyse hiç sütüm yoktu. Klasik el pompası kullanıyordum günlük 30 cc den fazla süt gelmiyordu 4 ayın sonunda zaten çocuğum bıktı ve emmeyi bırakmıştı. Simdi nasipse 2. Çocuğum dogucak acaba kullandığım pompa mi yanlıştı elektrikli veya hastane tipi kullansam gelir miydi diye düşündüm. Yoksa pompayla ilgili birsey degil mi bu durum? Ne düşünüyorsunuz? Bu dogumumda bestlak damla kullanicam cok tavsiye ettiler. Onun disinda doğal olan herseyi cok cok fazla tüketiyorum zaten hoşaflar, yeşillik, bol su vs.