Kizlar ilk bebeğim ve ilk tecrubem sanırım mevsim geçişlerinde olduğumuz için bebeğimi hasta ettim usuttum mu bilemiyorum biraz halsiz gibi ve ishal kusma var ne yapmam lazım ateş şimdilik yok bu arada 11 ay 20 günlük biraz panikledim açıkçası daha önce hiç böyle bişey yasamadigim için🥹