Aselduru88 Kızlar 5 aylık olmak uzere bebegım ablasından grip bulastı burnunu serum suyu ile temizliyorum doktor bide calpol verebilirsin 1 cay kasıgı ded dün gece cok huzursuzdu bu gece vermeyi düşünüyorum ama calpolu anne bebek çantasında kalmış
hamcokelek33 Aselduru88 nolacak ki , eğer çok sıcak bi yerde beklemediyse oda sıcaklığındaysa sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
Orenda_ Aselduru88 Eczaneden yeniden tedarik etseniz çok mu sıcak bulunduğunuz yer değilse kullanılabilir aslında
endoplazmikretikulumiste Aselduru88 açıldıktan 15 gün sonra ateş düşürücü özelliğini kaybediyor sadece ağrı kesici özelliği kalıyor bilginize
organikirmik endoplazmikretikulumiste Ben bunun doğruluğundan hala Emin olamıyorum, neden hiçbir yerde yazmıyor bu böyle bir şey olsa prospektüsünde belirtmeleri gerekmez mi mesela
Nikita Aselduru88 zaten dolapta saklanmaması gerekiyor. Oda sıcaklığında ama açıldıktan sonra etkinliği azalıyor. Bir hastalık dönemi kullanıp iyileşince atıyorum ben
endoplazmikretikulumiste organikirmik valla benim doktorlar bile söyledi ben her hastalığa ayrı açıyorum
organikirmik endoplazmikretikulumiste işte o yüzden soruyorum bu sadece doktorlara verilen özel bilgi mi, böyle bir şey olsa prospektüste de yazmaları gerekmez miydi? İlacın tarihi geçerse etkisi gider tarihi geçmeden şu etkisi gider bu etkisi kalır bana çok inandırıcı gelmiyor