irembilgnr benim bebeğim de 3 ay 27 günlük bir aya yaklaştı sanırım mama ve meme reddi bizde yaşıyoruz 🥹 sizi çok iyi anlıyorum. Ben uyurken veriyorum o zaman içiyor ama yine içmesi gerekenden az içiyor, buna da şükür diyoruz. Emmediği için sütüm çok azaldı zaten mama meme şeklinde gidiyorduk en başından beri. Şimdi tek öğünde anne sütü alıyor sadece o da sağımda ne kadar çıkarsa 🥲 Bazen de gözlerine mendil vs koyuyorum ve emziği ağzından çekip mamayı veriyorum farkına varana kadar biraz içiyor, sonra tekrar başa sarıyoruz 🥲 uykulu halde memeyi kabul ediyor, birde ben duşta denedim duşta da memeyi kabul ediyor birde duşta deneyin belki işe yarar