TalentedMom Ben ilk olarak bir kaç gün gümüş kapak kullandım. Tahriş, yara vs hiç bir şey yoktu sonrasında sütüm onunla çok sızıyordu. Sonra kalkana geçtim benim için çok büyük rahatlık oldu taşan sütüm orada birikiyordu ziyan olmuyordu en azından. Hiç bir sorun da yaşamadım çok şükür yaz aylarında bunaltıcı olabiliyor sadece plastik olduğu için o kadar