mamacitaa_ mondecaidensecmeler eşarp ya da sal aynı renk tonda ya da olursa iyi olur. Krem ya da gri ayakkabı 🥿
Melekkk06 mondecaidensecmeler bnde buna benzer bı elbise aldım üstüne gümüş Janjan şal taktım altına da https://ty.gl/65tp47gpizbst buna benzer bı ayakkabı aldım
mondecaidensecmeler Melekkk06 böyle topluklu giyekem kalın topuklu Alaçam bende gümüş ya da gri şal ve ayakkabi dusunuyorum
perla_ bittercikolata__ kız ben ilk on önce o sandım valla ağzım açık kaldı çok güzel diye ki eminim o daha güzeldir