mucizemgelsin61 Kızlar ben kendim normalde hiç yulaf ezmesi kullanmadığım için açıkcası tadını bile bilmiyordum bebeğim için almıştım çok nadir ara öğün yapıp veriyorum da böyle yutkunduktan sonra ağızda hafif acımtrak bi tat bırakıyor normal mi yani böylemi oluyor
byzyldz mucizemgelsin61 acı değil ama güzel de değil tahin pekmezle veya meyveyle karıştırıp verin sade çok kötü
TalentedMom mucizemgelsin61 acı olmaz ama bebeklerde yulaf kansızlık yapabiliyor ben de ilk oğluma veriyordum kansızlık yapar dedi doktorum
mucizemgelsin61 byzyldz yok sade vermiyorum zaten evde ne meyve varsa karıştırıp veriyorum allah allah banamı öyle geliyor bilmiyorum yani 2 kere falanda verdim umarım bişey olmaz hay allah aldığım yere gittiğimse sorayım bidahakine bari
byzyldz mucizemgelsin61 ince öğütülmüş verin bi de tatlandırın bazen meyve yeterli gelmiyor tatlı seven bebekler yulafı sevmiyor pek
mucizemgelsin61 TalentedMom Tabikii ben önce tadına bakmadan asla ona vermem hiçbişey ama işte yulafı hiç yemediğim için tadınıda bilmiyorum öyledir diye düşündüm heralde normal olduğunu sandım internete yazdımda yetiştiği yere göre farklılık gösterir falan yazıyor bilemedim
TalentedMom mucizemgelsin61 ben arşda tüketirim un gibi tadı var ekşi değil belki bozulmuştur farklı marka dene istersen karşılaştır
mucizemgelsin61 TalentedMom Öyle yapıcam evet birde farklı marka alıcam markettekiler olurmu bilmiyorum marketten bakarım
mucizemgelsin61 Minmini Yani evet biraz yumuşasın diye fazla pişiriyor olabilirim ama bugün tanesinide attım ağzıma pişirmeden aynıydı yine bi acımsı tat var yani
tonymontana mucizemgelsin61 skt tarihi var mi bende onu kullaniyorum ama boyle bir sorun yasamadim belki sizin damak tadiniza uymadigi icin de oyle olabilir wefood markasina bakin bir de
mucizemgelsin61 tonymontana Var 2027 tarihi daha çok çok var birde yeni aldım 1 2 ay olmuştur belki en fazla sıfırdan ben açtım yani.. Dediğiniz gibi olabilir yaa belkide ben öyle anlıyorum bakıcam marketten bi bulabilirsem alıcam sırf karşılaştırmak için yani çokda tükettiğimiz bişey değil