Kızlar öksürük vardı dün ama çok öksürüyordu
İşteydim kızım babasıylaydı sağlık ocagına götürdü
Bronşit başkangıcı demiş
Antibiyotik vermiş kullandık bir kere verdik henüz de
Hızlı nefes alıp veriyo bu ciğerinde enfeksiyon var dedi ondan mıdır
Başına gelen var mı
İlacı kullandıkça düzelir mi
Ben soramadım eşim götürdüğü içşby
İlcını düzenli kullanırım hava da veriyorum