İki elimde ve ayak başparmağımda siğil vardı. İncir sütü sürdüm fayda etmedi. Doktora gitmedim, okutmadımda.
Çay ağacı yağı aldım, daha önce göz altı kararması için çay ağacı yağı içeren bir ürün kullanıp memnun kalmıştım. Yine aynı niyetle yüzüme uygularım diye aldım ama baktım ki hem koku olarak çok keskin geldi hemde seyreltilmeden kullanılacak bir ürün değilmiş. İnternetten araştırdım akne, enfeksiyon vs için kullanılıyormuş ama seyreltilerek. Pamuğa birkaç damla damlatıp siğil olan yerlerime toplam 4 kere falan sürmüşümdür veeee mucizeee geçti. Ay çok mutluyum 1 senedir çekiyordum bu siğil belasını. Kızlar çay ağacı yağı bir deneyin derim.