Selam kızlar bebeğim sadece mamayla besleniyor hipp kullandık doğduğundan itibaren ama hep kabız yaptığı için 1 hafta önce SMA comforta geçmiştik çarşamba günü doktora gittik ve laktoz intöleransı doğru yazdım umarım yani hazmedemiyordur laktozu dedi bu yüzden SMA LAKTOZSUZA geçirdi bizi çarşambadan beri ama o günden beri hep mamayı ağlayarak alıyor daha doğrusu almıyor 3 saate bir 135 cc beslenen çocuk şu an 60 ya alıyor ya almıyor araştırdığımda reflü başlangıcı diyor reflü oluşmuş sanırım yabrumda doktora yazdım ama daha cevap alamadım o yüzden buraya da sormak istedim başına gelen var mı ya da atak mı acaba uykuya da çok direniyor sadece ayağımızda salladığımızda duruypr koyduğumuzda direkt gözünğ açıyor