Uslu bebek huysuz bebek durumu tamamen canım. Ablamla aynı gün doğum yaptık. 3 kasım pazar günüydü. 10 kasım pazar günü aramış beni dışarda kahvaltıdayız sen de gel diyor.ha bu arada onun 4. Çocuğu ve en büyüğü 9 yaşında düşünün. Ben o psikolojiyle değil dışarda kahvaltı evde bile yapamıyordum. Hala daha maşallah o istediği yere gider gezer, bende ilk kez minibüsle 5 dakika mesafelik yere gidebildim. Ha onun bebeği maşallah bebek arabasında duruyor uyuyor, benim kız ne mümkün 😕😕 İnşallah en azından oyuncak tutmaya, oturmaya başlayınca rahat ederiz diyorum ama bakalım 🤷♀️