Kızlar bebeğim 5 aylıkken tadımlara geçmiştim fakat kabız oldu 10 gün kakasını yapamadı 11. Gün yaptı doktora götürdüm ve tadımları kesmiştim şuan 6 ay 6 günlük şimdi başladım yani öyle ek gıda olarak vermiyorum tadım olarak az az veriyorum ağırlık anne sütü en son pazartesi günü yapmıştı bugün de huzursuz kendini sıkıp duruyor ama yapamıyor karnı yumuşak ama sıkıntılı anlamadım poposuna zeytinyağı sürdüm 1 çay kaşığı da zeytinyağı verdim ama yapmadı sizin öneriniz varmı ilaç dışında