mystery34 Arkadaşlar yeni anneyim hiç bir şey bilmiyorum. Kızım 2 ay 8 günlük gözünde enfeksiyon var ve bu sabah ateşi 37.6 ydı. 37,5 tehlikeli bi ateş mi ? Anlamıyorum ç. Göz enfeksiyonu acaba üşüttüğü için mi oldu ? Tecrübeleriniz paylaşırsanız sevinirim