ebruaslnn Bebeğim emerken bi anda çığlık atıp ağlayıp memeyi bırakıyor sonra tekrar tutuyo sonra tekrar aynı şekil bırakıyor yediğimi de sürekli kusuyor böyle olan var mı acaba